9 Haziran 2015 Salı

Bir Sorun mu Var ?










NEYİ DEĞİŞTİRDİN en son hayatında memnun olmadığın ?
Sana öğretenin bilgisinin doğruluğunu sorguladınmı hiç ?
Hani şu atasözü adı altındaki olumsuz telkinler var ya onları diyorum....
Ne kadarını uyguladın öğrendiklerinin ? Kendini olduğun gibi kabul ettinmi ? Suçlamayı bırakıp başına gelen herşeyde -hiç istisnasız herşeyde- PARMAK İZLERİnin olduğunun farkına vardın mı? Bu senin suçun demiyorum. Lakin, senin sorumluluğun... HAYAT SENİN, bunu hatırladın mı? Kin tutmanın, nefretin, öfkenin sözüm ona seni daha güçlü yaptığına olan sahte inancın ne alemde?.. Hala: Ama o bana bunu yaptıııııı... Ben de onu ölene kadar hafızamda, yüreğimde taşıyayım diyorsun yoksa ? Başkalarının söylediklerinin değil de kendin hakkında yüreğinin söylediklerini dinledin mi, sustuklarını işittin mi, gözünü kapatıp da görmeyi denedin mi? Birilerinin havarisi olmaya çalışmak yerine, kalbinin merkezine yürüdün mü?

Ey GÜZEL İNSAN, yaşam sende ve sana olan yoldur. Elimizde sihirli değnek yok, sadece UYGULARSAN işine yarayacak bilgiler var.Haydi artık adım at.şekilde değil mana'da ol Gemileri karadan yürütmek mehmet'lerden birini FATİH yaptı ...Bakış Açısı+ Hayal Gücü = Ruhun Gözü

İnanırsanız size görünür. Neymi ? Ne ye inanıyorsunuz o
DUYGUSUNU BULUN ONA BÜRÜNÜN görünmeyene inanç onu görünür kılar
Sevgi dua şifa ile

Spiritüel Terapist

Güneş Mine Güleş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder