6 Mayıs 2015 Çarşamba

LANETİ GÖRÜNÜR KILAN ŞEY İNANÇTIR*****Bağ kesmeler onurlandırmalar özgürleşmeler affetme çalışmaları ve serbest bırakmaklar*****





Herşey enerjidir. Biri size kötü enerji taşıyor olabilir fakat ; buna inancınız kadar değil.LANETİ GÖRÜNÜR KILAN ŞEY İNANÇTIR******.Bağ kesmeler onurlandırmalar özgürleşmeler affetme çalışmaları ve serbest bırakmaklar*****




çalışmalarım boyunca şu yada bu sebeple tıkanıp kalmış akmayan enerjilerin nedenleri altında; kabullenilmeyen gidişler duygusal travmalara aşk acısı ebeveyn yada evlat kaybı sonucu oluşan enerji tıkanmaları özlemler kızgınlıklar kırgınlıklar öfke gördüm bunlar bizim bağlarımızdır bizi kelimenin tam anlamı gibi BAĞLAR biz bu durumu şifalandırmalaya niyetli olana yada adım atana dek de sürecektir.Sizi aşağı çektiğine inandığınız herşey ve herkesle yapın bağ kesmeleri . Onurlandırmak ise sevgiyle uğurlamaktır . sevgiyle uğurlanmayan onurlandırılmayan her şey kendini tekrarlar durur .

Yaşamda eksik olduğunu düşündüğünüz her şey "sevgisizlikten"gelir.sevgi ile uğurlamak SANA HER NE YAPTIYSAM BİLEREK YADA BİLMEDEN ÖZÜR DİLERİM SENİ SEVİYORUM LÜTFEN BENİ AFFET YAŞAM SAHNEMDEN GEÇTİĞİN İÇİN TEŞEKKÜRLER Cümlesi sana bir anahtar var eder ve eğer anahtarın varsa kapının neresinde olduğunun bir önemi yok .Geçmişin bilgeliğini alarak yoluna devamda edebilirsin . Kendini oraya kilitleyedebilirsin bu tamamiyle sana bağlı . ZİHNİNİN ZİNDANLARINDAN ÇIKMAYA HAZIRMISIN...

Evinizde sağlığınızda yaşamınızda işinizde ilişkinizde neyin eksik olduğunu düşünüyorsunuz? Mobilya mı? Elbise dolabı mı? Para mı? Başarımı? Müşterimi ? ilgimi ? Bereketmi ? Eğer yeterince sevgi olsaydı eksikliğini hissetmezdiniz bile.

Sevgi tüm yetersizlikleri minnet duygusuna çeviren sihirli bir histir.Özgürleşmelerde onurlandırmalar eski tükenmiş hizmet etmeyen bağları kesmek sevgi ile uğurlamak ise tüm bu eksikleri siler .YENİ OLANA YER AÇIN BUNU SEVGİ İLE YAPIN

Sevginin hüküm sürdüğü bir kalpte şefkat duygusuna eşlik eden kutsal duygular dışında bir şey barınmaz. Arada hissettiğimiz tüm parazit hisler sevgiye kalbimizi kapadığımız için OLUŞUR. Hangi duygu frekansında olduğunuz ne yaşayacağınızı belirler sevgiyi yaşamak yaşatmak bu frekansa geçmek bu sebeple önemlidir .Dünü ve geçmiştekileri geride bırakın ve bugüne sımsıcak bir 'Merhaba!' demek

HAZIRSANIZ BAŞLAYALIM (MI) ....

Rahat olacağın bir yerde rahat bir pozisyonda otur. Gözlerini yavaşça kapat. Ağır ağır ve derin nefesler al. Üç derin nefes alışverişinden sonra hayatında en fazla çatışma yaşadığın kişiyi gözünün önüne getir. Bu kişi bir arkadaşın olabilir, tanıdığın olabilir, bir akraban olabilir. Şu an hayatında olabilir, ya da geçmişte hayatında olmuş bir kişi olabilir. Hatta şu anda hayatta olmayan biri de olabilir. En fazla çatışma yaşadığın kişiden başla. Her seferinde bir kişi ile çalışacaksın.
Derin Derin nefeslerle gevşeyin bir odada olduğunuzu içsel gözlerinizle görün kişi tam karşınızda duruyor gözlerinizin içine bakın ben sana ne yapmıştım diye sorun hemen yanınızda bir ekranda sizin ona yaptıklarınızı görün sessizce ekrandan akıp geçsin bittiğinde sen bana bunları yapmıştın diyin ve ekran birdaha oynamaya başlasın ve bırakın herşey ekrandan geçsin onun size yaptıklarınızı izlerkende sizin ona yaptıklarınızı izlerkende tarafsız olun ve görüntüye müdehale etmeyin görüntü oluşmadıysa sadece son kez hissettiğinizi bilin ve öylece aksın
Son olarak söylemek istediğin birşey varmı diye sorun son olarak söylemek istediğinizi söyleyin( bunun bir affetme ve özgürleşme çalışması olduğu aklınızda hep bulunsun )
Ve ona deyin ki ;
SANA BİLEREK YADA BİLMEDEN HER NE YAPTIMSA ÖZÜR DİLERİM LÜTFEN BENİ AFFET YAŞAM SAHNEMDEN GEÇTİĞİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM SENİ SEVİYORUM SENİ ONURLANDIRIYORUM ARAMIZDA OLAN BİTEN HERŞEYİ KABUL EDİYORUM SENİ BENDEN BENİ SENDEN ÖZGÜRLEŞTİRİYORUM BUNLAR BENİM SENDEN ALDIĞIM YÜKLER SANA GERİ İADE EDİYORUM
Aynı sözleri karşı tarafında size söylediğini içsel kulaklarınızla duyun
elinizi mavi ışından bir makas yapın ve hemen sizin göbek deliğinizden başlayan bu bağı başta göbeğiniz olmak üzere her nerede hissediyorsanız her yerden kesin makası karşıya uzatın aynı işlemi o da yapsın kopan bağı alın ve mor alevin içinde yakın yanan bağın özgürlük hissini her hücrenizle HİSSEDİN elinizi lazer haline geldiğini görün ve göbek bağını kestiğiniz yeri iyileştirin lazer tutar gibi yarayı tamir eder gibi ellerinizle dolaştırın şükran hissi ile kendinizi hazır hissettiğinizde gözlerinizi açın

Sevgi Ve Şifa İle

Spiritüel Terapist

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder